10 عامل برای اطمینان از تجهیزات آشپزخانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


آخرین گزارش مهمان نوازی از شرکت حسابداری جرالد ادلمن نشان داد که مواد غذایی بیش از 25٪ از فروش میخانه ها در سال 2018/19 و صنعت میخانه های تحت هدایت مواد غذایی طی 5 سال آینده به ارزش 19.5 میلیارد میلیارد پوند خواهد رسید.

با انتخاب تجهیزات مناسب برای تهیه غذا و لوازم آشپزخانه 'سنگین' روش هایی وجود دارد که می توانید فضای موجود خود را به حداکثر برسانید ، آن را مقرون به صرفه کنید و فرایندهای خود را با کارآمدتری مدیریت کنید. در زیر به مهمترین عواملی که در هنگام انتخاب تجهیزات آشپزخانه باید توجه کنید نگاهی بیندازید.
موارد اصلی در انتخاب وسایل تجاری آشپزخانه خود باید در نظر بگیرید ...
آیا تجهیزات شما برای آشپزخانه تجاری مناسب است؟
ناگفته نماند که هرگز نباید در آشپزخانه های تجاری از تجهیزات داخلی استفاده کنید.

چنین وسایلی نه تنها قادر به سازگاری با تقاضای روزانه آشپزخانه های حرفه ای نیستند ، بلکه قابل درک است که اکثر تولید کنندگان برای محصولات طراحی شده برای مصارف داخلی در هنگام استفاده از اهداف تجاری ، هیچ تضمینی برای افتخار ندارند.

آیا وسایل آشپزخانه شما برای هدف مناسب است؟
آیا تجهیزات پذیرایی شما قادر به تأمین تقاضا و تولید مواد غذایی در مقادیر مورد نیاز شما خواهند بود؟

همچنین از نظر اندازه و کیفیت کیت ، قابلیت های قدرت آن را نیز در نظر بگیرید. تجهیزات کم قدرت بعید به نظر می رسد که بتوانند از پس آن برآیند ، در حالی که می توانید به دلیل خرابی های منظم در هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر هزینه کنید.

فواید اجاق گاز تجاری را بخاطر داشته باشید >>

آیا آنها از نظر انرژی کارآمد هستند؟
وقتی تجهیزات آشپزخانه به جای تمرکز روی هزینه جلوی آن می آید ، باید کل هزینه عمر را در نظر بگیرد.

آشپزخانه های تجاری تقریباً 2.5 برابر بیشتر از هر فضای تجاری در هر فوت مربع مصرف می کنند. با این وجود ، پس انداز قابل توجهی می توان با استفاده از وسایل کارآمد با انرژی به دست آورد. در واقع ، تجهیزات آشپزخانه با انرژی کارآمد می توانند منجر به کاهش 20 درصدی صورتحساب خدمات شما شوند و پس اندازهایی را که مستقیم به خط پایین شما منتقل می شود ، به شما می دهند.

آیا تجهیزات شما الزامات قانونی فعلی و قریب الوقوع را برآورده می کند؟
حداقل استانداردهای عملکرد انرژی (MEPS) قانونی است که در واقع می تواند موجب صرفه جویی در پول تجارت شما شود.

نمایندگان مجلس برای محصولات تبرید تجاری قصد دارند همه ما را به سمت مدلهای کارآمدتر با انرژی هدایت کنند ، با کارآیی محصولات تبرید آزمایش شده و در مقیاس A-G رتبه بندی می شوند. هم اکنون همه اپراتورهای آشپزخانه تجاری برای ارتقاء هزینه ها باید برای ارتقاء تجهیزات خود در نظر بگیرند.

آیا وسایل تجاری شما الزامات ایمنی مواد غذایی را برآورده می کند؟
سالانه بیش از یک میلیون مورد مسمومیت غذایی در انگلیس وجود دارد. بسیاری از این موارد نتیجه غذا خوردن تهیه شده در آشپزخانه حرفه ای است.

مجازات "تحویل مواد غذایی به سلامتی مضر" یا فروش مواد غذایی كه الزامات ایمنی را برآورده نمی کند - با مجازات های شدید ، از جمله جریمه های نامحدود ، یا حتی حبس به دلیل عدم رعایت. تجهیزات غذاخوری ویژه طراحی شده مانند چیلرهای انفجاری می توانند به شما اطمینان حاصل کنند که این قانون رعایت شده است ، میزان قرار گرفتن در معرض خطر را کاهش می دهد ، از سلامتی مشتریان خود مراقبت می کنید و از شهرت سخت به دست آمده خود محافظت می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: